Tip
Koop of verkoop crypto bij Binance
X

Crypto nieuws

Laatste nieuws en tips&tricks over crypto
Wat is een crypto Bull Run?
De cryptowereld is zeker voor de nieuwkomers behoorlijk imponerend en ingewikkeld. Dat komt voornamelijk door de moeilijke termen die constant langskomen. Er kan bijvoorbeeld gesproken worden over een ‘crypto bull run’. Bull is ook wel stier in het Nederlands. De stier speelt een belangrijke rol in de cryptowereld en staat ook wel voor een prijsstijging, maar wat is nu eigenlijk de betekenis van een crypto bull run? Hieronder leggen wij uit wat het is, maar ook wat de kenmerken zijn en het verschil is met een zogeheten ‘bear market’.
Hoe overleef je een bear market?
Dit is de beste tip om een beeraanval te overleven: speel dood. Het is een goede oefening voor als een paar seconden later echt dood bent. Oké, misschien hebben we het niet over dit soort berenaanvallen. We bedoelen het soort aanval dat plaatsvindt wanneer de aandelenmarkt daalt. Het belangrijkste als het gaat om alles wat met 'bear' te maken heeft... geen paniek.
Moet ik mijn crypto aangeven bij de inkomstenbelasting?
Een schitterend rendement over je vermogen in crypto maken is natuurlijk fantastisch, maar de Belastingdienst kijk ook mee! Het is belangrijk dat je jouw cryptocurrencies opgeeft bij de Belastingdienst en deze dus meeneemt in je belastingaangifte. Hierdoor voorkom je vervelende verrassingen achteraf, die zelfs kunnen resulteren in boetes. Belasting betalen over je crypto is iets waar niemand op zit te wachten, laat staan een boeten daarbovenop! In dit artikel kun je alles ontdekken omtrent crypto en het aangeven bij de belasting.
Cryptocurrency en het betaalde voetbal
De cryptomarkt en het betaalde voetbal hebben de handen ineen geslagen. De cryptomunten zijn niet langer meer een taboe. Dat is ook niet zo gek, want er zijn miljoenen en miljoenen investeerders die zich op de cryptomarkt hebben gegooid. Grote internationale bedrijven en de gewone voetbalsupporter, ze bezitten tegenwoordig cryptocurrency. De bekende exchanges willen maar als te graag meer naamsbekendheid kweken, bijvoorbeeld door zich te richten op de voetbalwereld. Het is ook vast wel al opgevallen dat diverse cryptobedrijven reclame maken tijdens de voetbalwedstrijden in de Eredivisie.